16 Mayıs 2012 Çarşamba

EL HARÇLIĞI KAZANMAK İSTİYORUM DİYORSANIZ

Uzun zamandır yazmıyordum bugün tekrar sizlerle birşeyler paylaşma isteğim uyandı ve klavyemin başına geçtim. Bugün sizlerle kadınların gücü hakkında konuşmak istiyorum.İnsanlık tarihi boyunca kadınlar erkekler tarafından güçsüz, savunmasız ve aciz oldukları gösterilmiştir.Ancak gerçekte bu böyle değildir.Mesela kadınların doğum olayında çektikleri ve dayandıkları acı ne kadar dayanıklı olduklarının göstergesidir.Erkeklere göre kadınlar (ev hanımları) sabahtan akşama kadar evde otururlar.Çünkü onlar yemeği, bulaşığı,çamaşırı, ütüyü,halıları,pazar alışverişini,cam temizliğini........vs bütün bu işlerin kendiliğinden yapıldığını düşünen gerzeklerdir.Allah aşkına erkeklerin hayatta üstlendiği görevler sünnet olmak, asker gitmek ve çalışmaktan ibarettir.Biz kadınlar her zaman erkeklerden daha güçlü canlılarız.Kadın kocasını kaybedince hayata sarılır ama erkek karısını kaybedince başka bir kadın bulur ve ona sarılır...Elbette hayatta herşeyin istisnası olduğu gibi benim verdiğim örneklerinde istisnaları vardır.

Ben ev hanımıyım ve kocam para verirse harcıyorum demeyin. Ev hanımı olarak haftada en az 20 lira kazana bilirsiniz.Günümüzde ev hanımlarına yönelik iş sistemleri var.Hiç sermayesiz işe başlayabilirsiniz.Ben 2 farklı sisteme üyeyim.Yapmamnız gereken tek şey nereye giderseniz gidin ürün katalogunuzu yanınızda götürün.Mesela çocuğunuzu evinizin yakınında ki parkamı götürüyorsunuz ürün kataloğunuzu da yanınıza alın ve parktaki bayanlarla sohbet ederken kataloğunuzu gösterin.Geçen hafta sitemizin bahçesinde komşularla otururken ürün kataloğumu aşağı indirdim ve 3 komşum sipariş verdi ve 3 adet üründen 20 lira kar elde ettim.Benim elimde verilen siparişleri alacak para yok diyorsanız.Ürünlerin parasını peşin alın (ben öyle yapıyorum)Eşinizden para almadan çarkınızı döndürürsünüz.haftada 20 lira kazanmak hiçte fena sayılmaz. Kozmetik ürünler, aksesuar, iç giyim, mutfak eşyaları,saat, kişisel bakım ürünleri,temizlik ürünleri yüzlerce ürün yelpazesi olan JETNETWORKING üyelik sistemi ile işe başlayabilirsiniz. Aşağıda ki linki tıklayarak ücretsiz üye oluyorsunuz. Katalog talep ediyorsunuz ve gelen katalogla çevrenizdeki insanlara ürün satışı yapıyorsunuz.Bu işte kaybedecek hiç birşey yok.Ücretsiz üyelikten sonra katalog elinize geçtikten sonra yapmanız gereken tek şey çantanızdan katalogu eksik etmemek.....İllaki birileri birşeyler alıyor merak etmeyin.Siz adım atmazsanız yürüyemezsiniz bunu unutmayın.Kendinize hedefler koyun ve bu hedeflere ulaşmak için mücadele edin. Ben kendi harçlığımı kazanmak istiyorum diyorsanız bu sistemi size tavsiye ederim.Makyaj yapmayı sevenler için bir birinden farklı kozmetik ve kişisel bakım ürünü mevcut.İç çamaşırı, gecelik, pijama,fantazi içgiyim,parfüm, temizlik malzemeleri,gümüş takılar, çantalar, ayakkabılar, elektronik ev gereçleri ..................... daha yüzlerce çeşit var .Size tüm samimiyetimle söylüyorum ben bu sisteme 1.5 yıldır üyeyim bir buçuk yılda toplam 1.500 tl lik sipariş verdim. kendime ürünler aldım ve büyük bir kısmınıda sattım. Ne kadar emek verirseniz o kadar kazanırsınız. Üye olmak isterseniz aşağıda ki linkten üye olabilirsiniz.
http://www.jetnetworking.com.tr/index.php/website/edit_altUye/JN147806

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder