22 Nisan 2012 Pazar

Son zamanlarda o kadar keyifliyim ki anlatamam. Sabahları başım dönmeden uyanıyorum, midem bulanmıyor( hayır hayır hamilelikten değil) benim vertigodan mı yoksa kansızlıktanmıdır tam bilemediğimiz gıcık bir baş dönme sorunum var, arada bir halimi hatırımı sorar benim sağolsun.....İşte doktorum kan hapı verdiğinden beri bunlar yok bir de takviye olarak keçi boynuzu pekmezi içiyorum sanıyorum enerji verdiği için kendimi dinamik hissediyorum.

Sabahları bomba gibi uyanıp gül suyuyla cildimi temizliyorum ki güne gül kokulu başlayayım diye.Ocağa çay koyuyorum ki sabahın ilk saatlerinde evim buram buram çay kokuyor,çaydanlık kendi kendine tıngırdarken bahçemizdeki portakal çiçeğinin kokusu hop diye evin içinde.Böyle hoş bir eda içinde kahvaltı sofrasına oturuyoruz eşimle.Her sabah kanal d İrfan değirmenciyi izleriz.Sabahın verdiği huzur çok farklı oluyor.Kahvaltı faslı bittikten sonra sabah keyfi yapılıyor bir bardak çayın içine birazcık bal katılıyor ve kuş cikcikleri eşliğinde balkon sefası yapılıyor.

Balkon sefasından sonra asıl gün başlıyor benim için.Temizlik yap,çamaşır yıka,ütü yap,çocuğu parka götür, yemek yap .............

Bizim evin en keyifli zamanı sabah saatleri....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder