26 Mart 2012 Pazartesi

ANKET DOLDURMAK

Anket doldurarak para kazanma, dünyada ve Türkiye’de gün geçtikçe popülaritesi artan, interneti ve bilgisayarı olan herkesin çok kolay para kazanabileceği bir iş gibi lanse ediliyor özellikle Türkiye’de son zamanlarda bu adeta bir meslek haline geldi .Ben bu işe tam olarak 1 yıl önce başladım belli başlı 5 farklı siteye üye oldum hepsinden anket alıyorum sürekli olarak ama henüz bakiyem yeterli olmadığı için ödeme almadım.Anket doldurma işini para kazanmak için yaparsanız hiçbir şey kazanamazsınız.Fakat hobi olarak yaparsanız ve hiç bir maddi beklentiniz olmazsa altı ayda bir en fazla 50 tl kazanabilirsiniz.Bazı anket firmaları anket başına puan  veriyorlar .örneğin anketi sonuna kadar tamamlarsanız 1000 puan alıyorsunuz ödeme alabilmek için 50.000 puan olmanız gerekiyor bu da aynı anket firmasından 50 adet anket almanız ve hepsini doldurmanız gerekiyor ve bu 50.000 puan karşılığı 20 tl kazanıyorsunuz.Bazı anket firmaları anket doldurma karşılığı en fazla 1 euro ödüyor ve 10 euroya ulaştığınızda ödemenizi yapıyor.Ben anket doldurmaktan keyif aldığım için zevkle yapıyorum ama bazı anketler çok uzun olduğu için sıkıcı olabiliyor..Örnegin bir kozmetik firması bayanları hedefler. Erkellere pek ihtiyacı olmaz o yüzden para da ödemek istemez. Bu sebeple anketi erkeklere yollamazlar. Fakat bir elektronik şirketi direk olarak erkekleri hedefler. 
Yani her anketi herkese yollamazlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder