1 Haziran 2012 Cuma

MAYSOLİNE İLAÇ

Benim ellerimde ve vücudumda insanların dikkatini çekecek şekilde titremeler ve vücudumda kasılmalar mevcut. Doktorumun tavsiyesiyle uzunca bir süre dideral kullandım.Ama son zamanlarda dideralin bana etkisinin azaldığını fark ettim ve hemen doktoruma başvurdum.

Doktorum bana maysoline adlı bir ilaç yazdı ancak bu ilaç çok etkili olduğunu ve ilk etapta bir tabletin bana ağır  geleceğini söyledi.İlacın bir tabletini dört parçaya bölmemi ve ilk beş gün gece yatmadan önce 4/1 ni sonraki beş gün sabah 4/1ni akşam 4/1 ni  beşer günlük periyotlar halinde dozu yükseltmemi söyledi.Bende doktorumun önerilerini dinleyerek dün akşam ilacı dört parçaya böldüm , küçük bir tablet olmasına rağmen çok kolay dört parçaya bölünüyor.Bol su ile birlikte içtim.

İlacı içtikten sonra yan etkiler kendini göstermeye başladı .Uyku hali, göz kapaklarında ağırlık hissi, ağız kuruluğu,bulanık görme yada çift görmek gibi yan etkiler oluştu ilacın 4/1 ni içmiş olmama rağmen tamamını içsem Allah muhafaza yataktan kalkamazdım sanırım.Ama birazcık bir parçası bile bir gecede titrememi ve gerginliğimi azalttı.

Lütfen doktor tavsiyesi dışında asla kullanmayınız.

Herkese sağlıklı depresyonsuz panik ataksız günler diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder