26 Mayıs 2012 Cumartesi

KATALOK İLE SATIŞ YÖNTEMİ

herşey bir arkadaşımın ürün katalogunu incelememle başladı ve sıfr kataloğum olsun diye üye oldum ve ilk üyelik için 10 tl kargo ücreti ödedim ve 15 tl lik kendime alışveriş yaptım .Daha sonra yüzlerce ürün seçeneği olan katalogumu sürekli yanımda taşımaya başladım.şu anda sitede bana "katalokçu güzeli" diyorlar.İnanın satmak hiçde zor değil.Siz sadece kataloğunuzu yanınızdan ayırmayın.Geçen gün mahhalle bakkaalıma alışverişe gittim oradaki bayan hemen kataloga bakmak istedi ve 40 tl'lik ürün aldı.Ürünün parasını peşin aldım ve teslimatı bir hafta sonra yapacağım.Sizde bu işi yapmak isterseniz linki tıklayarak üye herşey bir arkadaşımın ürün katalogunu incelememle başladı ve sıfr kataloğum olsun diye üye oldum ve ilk üyelik için http://www.jetnetworking.com.tr/index.php/website/edit_altUye/JN147806

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder