29 Aralık 2011 Perşembe

Doğalgaz faciaları böyle oluyor

Bugün ki temizlik yapma girişimim neredeyse kötü bitiyordu.Mutfakta devşinirken (bizim oralara has bir kelime yani uğraşırken ) ocağın arkasını çekip temizleyeyim dedim, ocağı öğle bir çekmişim ki tüpün borusu çıktı ve gaz olanca şiddetiyle çıkmaya başladı hemen tüpçüyü aradım Allah'tan tüpçü çok yakında 2 dakika da geldi tüpü taktı asıl komedi sonra başladı tüpçü bana bi fırça attı ki sormayın vay efendim neden paniklemişim, gazdan bişiy olmazmış, önemli olan tüpün markası değil tüpçünün kalitesiymiş Allah neler dedi neler tabi ben sesimi bile çıkarmadım.Buzdolabında 2 farklı tüpçünün telefon numarası vardı kendine ait olmayan numarayı aldı ve bir hışımla yırttı ve bana tüpçülük semineri vererek gitti...... ..Buradan mesleğini bu kadar seven ve hemen benim yardımıma koşan tüpçüye çok teşekkür ederim.Neymiş önemli olan tüpün markası değil tüpçünün kalitesiymiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder